Hidromasažni bazen SPA DYNAMIC / DYNAMIC DEEP
Opis
"Dynamic Swimspa" je odlična kombinacija dveh svetov. Na eni strani so vse udobje in prednosti "Pleasure Spa", na drugi strani pa je plavalna funkcija z edinstvenim "Passion Spas" reguliranim rečnim plavalnim sistemom in "Current-lift Technology".
Nastavljiv rečni plavalni sistem je sestavljen iz 5 velikih plavalnih tokov, ki so razporejeni vzporedno in ustvarjajo stalen pretok vode po celotni širini bazena. Intenzivnost vodnega toka lahko nadzorujete, pri tem pa se tok enakomerno porazdeli po celotni širini. Zahvaljujoč tej edinstveni tehniki vodni tok pokriva široko območje in je učinkovito nameščen pod vodno gladino, tako da lahko udobno plavate z glavo nad vodo. Če zmanjšate intenzivnost reguliranega rečnega plavalnega sistema, se samodejno aktivira "Current-Lift Technology", tako da lahko plavalec ostane v istem položaju.
Tehnični podatki:
- Dimenzije: 590 x 227 x 126 cm / 590 x 227 x 155 cm
- Število sedežev: 7 kom.
- Število ležišč: 1 kom.
- Število masažnih šob: 56 kosov.
- Turbo Swim Jets, število protišob: 5 kosov.
- Floor Swim Jets, število dvižnih šob za dno: 2 kosa.
- Skimmer Bar
- Aqua Rolling Massage™
- Starbrite Interior LED Light System Lighting
- Povezava pripravljena za Wi-Fi
- Hybrid Heating™ Ogrevanje
- Bio-Lok
- Sistem za vzdrževanje vode Synergy
- Varčna obtočna črpalka
- Prostornina: 10500/12500 litrov.
- Teža brez vode: 1300/1500 kg.
- Current-Lift Technology™
- Nastavljiv rečni plavalni sistem proti toku.
Technical specification
- Število ležalnikov 1 kos.
- Število sedežev 7 kosov
- Dolžina (mm) 5900
- Širina, mm 2270
- Višina, mm 1260 / 1550
- Utež 1300 / 1500
Shipping information
Prednostna naloga našega podjetja je dostaviti blago najvišje kakovosti kupcem v času, ki jim ustreza, na mesto po njihovi izbiri.
Blago pošiljamo v vse države sveta, če pri izbiri naslova za dostavo ne najdete države ali mesta, ki ga potrebujete, nas kontaktirajte na e-mail [email protected] ali pokličite na kontaktno telefonsko številko, cena dostave vam bo izračunati individualno.
Dostava je vedno na voljo.
Informacije o dostavi:
Priprava vašega naročila za odpremo traja 2-3 delovne dni od trenutka, ko je plačilo prispelo na TRR trgovine. Ko bo vaše naročilo pripravljeno, ga bomo predali kurirju za dostavo.
Čas dostave:
Dostava običajno traja 8–10 delovnih dni, pri večjih ali kosovnih naročilih pa lahko dobavni rok traja dlje.
Upoštevajte, da se naročila ne obdelujejo, odpošiljajo ali dostavljajo ob vikendih ali praznikih.
Najdaljši dobavni rok ne sme presegati 4–6 tednov.
Čas dostave se šteje od trenutka, ko je naročilo prevzeto in odpremljeno iz našega skladišča. Takoj, ko je naročilo odposlano, bo stranka prejela e-poštno obvestilo z vsemi podatki o sledenju njegovega naročila. Pogoji dostave se lahko spremenijo glede na oddaljenost ciljne točke.
Rok dostave na spletni strani je okviren.
Podjetje ne odgovarja za morebitne zamude pri dostavi.
Podjetje ne odgovarja za preureditev električarjev ali gradbenikov.
NB! Če naročila niste prejeli v zgoraj navedenem roku, se obrnite na našo službo za pomoč strankam.
Cene dostave na dom
Stroški pošiljanja po vsej Evropi se izračunajo po cenah kurirske službe.
Kurir se bo pred dostavo blaga za vas po telefonu dogovoril za sprejemljiv čas dostave (delovniki pon-pet 8:00 - 17:00).
Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka, navedeno v spletni trgovini.
Stroški pošiljanja bodo dodani vrednosti nakupovalne košarice.
Zbiranje blaga
Prosimo, da ob prevzemu dostavljenega blaga preverite stanje pošiljke (embalaža), da embalaža ni deformirana ali poškodovana. Če sumite, da je paket poškodovan ali deformiran, ne podpisujte paketnih dokumentov in paket vrnite dostavljavcu. Če je paket v redu, potem podpišite račun (nakladnico) ali drug dokument o prevzemu pošiljke. Podpisan dokument je dokaz, da vam je bilo naročeno blago dostavljeno.
Pri nakupu izdelkov, daljših od 2,4 m, bo stranka morda morala poskrbeti za razkladanje.
Vračilo blaga
Potrudimo se, da blago, kupljeno pri nas, zapakiramo. Na žalost lahko med prevozom včasih pride do škode. Tudi če ne veste, ali je kaj poškodovano ali ne, je vedno dobro fotografirati prispeli paket na vaš pametni telefon, potrebovali jih boste, če bi vsebino poškodovali.
Če vidite znake poškodovane embalaže, naredite naslednje:
1. Fotografirajte paket in se prepričajte, da so vidne poškodbe.
2. Razpakirajte svoje naročilo in preverite, ali so izdelki poškodovani, fotografirajte poškodovani izdelek.
3. Če pride do kršitve, nas obvestite na e-pošto [email protected]
NB! Za vse reklamacije poškodovanega ali pokvarjenega blaga morate reklamirati v enem (1) delovnem dnevu od datuma dostave. Podjetje mora prejeti vse podatke in opis v pisni obliki s priloženimi fotografijami poškodovanega blaga.
Kadar kupec noče prevzeti dostavljenega blaga, ki nima napake, nam mora plačati stroške vračila blaga.
Če imate kakršne koli zahteve ali pripombe v zvezi s storitvami dostave blaga, nas kontaktirajte po e-pošti ali telefonu. Vsekakor bomo upoštevali vaše želje.